« ルーターを換えました | Main | 濃い集まり »

February 01, 2007

私のQST

やっと届きました。

私のQSTは今はコレです。
本当は毎月読みたいですが、何せ置いておく場所がなくて....
本はよっぽどでないと捨てられない損な性格でして、天井裏まで放り込んでいる始末なんです。

Qst_2


Qst_1

|

« ルーターを換えました | Main | 濃い集まり »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/49578/13748423

Listed below are links to weblogs that reference 私のQST:

« ルーターを換えました | Main | 濃い集まり »